Întrebări frecvente

General

1. CARE ESTE LOCATIA PROELECTRONICS?

Sediul nostru este in Iasi, iar punctul de lucru este la adresa: Soseaua Tudor Neculai 4.

2. AVETI UN MAGAZIN FIZIC?

Nu. Produsele noastre pot fi comandate exclusiv online.

3. POT COMANDA UN PRODUS ONLINE CU RIDICARE DE LA LOCATIE?

Din pacate, momentan, nu este posibil acest lucru.

4. NU AM GASIT PRODUSUL PE SITE. CE POT SA FAC?

In acest caz ne puteti contacta telefonic, prin email sau Whatsapp iar noi vom face tot posibilul sa va oferim produsul cautat.

5. PRODUSUL NU ESTE IN STOC. CE POT SA FAC?

Ne puteti contacta telefonic sau prin email sau Whatsapp pentru mai multe detalii privind disponibilitatea produsului.

Transport si livrare

1. CE METODE DE LIVRARE SUNT DISPONIBILE SI CARE SUNT TARIFELE?

Livram produsele cu Sameday Curier. Avem o taxa de transport unica de 20 lei pentru curier pentru comenzile cu valoare mai mica de 500 Lei, iar pentru comenzile cu valoare peste 500 Lei oferim transport gratuit.

2. POT BENEFICIA DE TRANSPORT GRATUIT?

Da, daca plasati o comanda de peste 500 lei.

3. IN CARE ZILE DIN SAPTAMANA POATE FI LIVRATA COMANDA?

Comenzile se livreaza de catre curier in zilele lucratoare de luni pana vineri.

4. CAT DUREAZA LIVRAREA COMENZII?

Livrarea comenzii poate dura 1-3 zile lucratoare.

5. POT PUNE COMANDA AZI SI SA-MI AJUNGA MAINE?

Produsele din stoc vor fi livrate cat mai repede insa nu putem garanta acest lucru, termenul de livrare fiind de 1-3 zile lucratoare.

Comenzi si plati

1. CUM COMAND?

Selectați produsul dorit. Selectați opțiunile preferate de dvs. apoi apăsați butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ”. Pentru a vedea produsele din coș, apăsați pe iconiță “coș” din partea dreapta sus. Urmați pașii până la finalizarea comenzii.

2. CUM PLĂTESC?

Puteți plăti online cu cardul sau prin ramburs.

3. POT COMANDA TELEFONIC?

Da, se poate comandă telefonic, însă este recomandat să comandați direct pe site.

4. POT COMANDA PRIN MESAJ?

Nu preluăm comenzi prin mesaje SMS.

5. POT COMANDA PRIN WHATSAPP?

Dacă nu sunteți familiarizat cu plasarea unei comenzi online, ne puteți lasă detaliile comenzii pe Whatsapp. Acestea trebuie să includă aceleași detalii care sunt necesare și în cazul unei comenzi pe site, cum ar fi: numele și adresa dvs., produsele cu specificațiile dorite și cantitatea dorită din fiecare produs.

6. ÎN CÂT TIMP ÎMI VA AJUNGE COMANDA?

Timpul de livrare al comenzii mai poate dura 1-3 zile lucrătoare. Factori precum un volum ridicat de vânzări sau evenimente neprevăzute pot afecta aceste termene, periodic. Dacă aceste termene se modifică, vom poștă un anunț pe pagină principala a website-ului. Cu toate acestea, ne puteți contacta telefonic, sau prin e-mail pentru a verifică statusul comenzii.

7. CE METODE DE PLATA SUNT ACCEPTATE?

Acceptam plata cu cardul, ramburs sau OP.

8. DACA PUN MAI MULTE COMENZI, SE POT CUMULA?

Da, daca specificati acest lucru in seciunea 'Observatii' la una dintre comenzi.

9. CUM POT ANULA O COMANDA?

Pentru a anula comanda recomandam sa dati reply la email-ul primit imediat dupa plasarea comenzii, cu textul "ANULEZ COMANDA", in termen de 12H de la plasarea comenzii. Sau ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail. Nu mai pot fi anulate comenzi platite cu cardul pentru produsele personalizate.

10. CUM POT SA MODIFIC O COMANDA?

Puteti modifica o comanda prin email, Whatsapp sau telefonic.

11. DIN COMANDA MEA LIPSESTE UN PRODUS. CE POT SA FAC?

In primul rand, ne cerem scuze. Daca din comanda primita lipseste un produs, vom rectifica greseala cu prioritate. Pentru asta ne puteti contacta prin email sau telefonic si vom stabili modul in care vom proceda.

11. DIN COMANDA MEA LIPSESTE UN PRODUS. CE POT SA FAC?

In primul rand, ne cerem scuze. Daca din comanda primita lipseste un produs, vom rectifica greseala cu prioritate. Pentru asta ne puteti contacta prin email sau telefonic si vom stabili modul in care vom proceda.

12. EXISTA O COMANDA MINIMA?

Nu exista comanda minima.

13. UNDE ESTE COMANDA? CARE ESTE STATUSUL COMENZII?

Pentru a urmari comanda dupa ce aceasta a fost predata curierului, puteti accesa https://sameday.ro unde veti introduce codul de urmarire pe care l-ati primit prin mesajul de la curier. Pentru a vedea statusul comenzii dvs. recomandam sa va logati in contul dvs. de utilizator sau puteti sa ne contactati telefonic sau prin email.

Returnare, schimburi si restituiri

1. CUM POT RETURNA UN PRODUS?

Pentru a returna un produs, trebuie sa completati formularul de reclamatii http://proelectronics.ro/formular-de-reclamatii, sa completati toate datele corespunzator pentru a va putea identifica si sa specificati ca doriti sa faceti retur. Dupa verificare veti fi contactat pentru a alege modul in care va va fi restituita contravaloarea comenzii/ produselor returnate.

2. CUM PRIMESC BANII INAPOI?

Dupa aprobarea returului veti primi banii inapoi prin virament bancar intr-un cont specificat de dvs.

3. IN CATE ZILE POT RETURNA UN PRODUS?

Aveti la dispozitie 14 de zile pentru a returna un produs.

4. POT SCHIMBA UN PRODUS?

Da, in baza termenilor si conditiilor de pe site-ul nostru.

5. IN CAT TIMP IMI VOI PRIMI BANII INAPOI?

Contravaloarea returului va fi transmisa in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia la sediul nostru.

6. COSTUL DE TRANSPORT SE POATE RESTITUI?

Nu. Contravaloarea transportului pentru retur va fi suportat de catre dvs. conform termenilor si conditiilor de pe site-ul nostru. Noi vom restitui doar suma aferenta produselor returnate.

7. POT RETURNA UN PRODUS PERSONALIZAT?

Nu. In aceasta categorie intra nominalele si orice alte produse existente pe site dar la care ati solicitat alte caracteristici fata de cele disponibile.

8. POT RETURNA UN CADOU PRIMIT DIN PARTEA CUIVA?

Da, doar daca puteti face dovada achizitionarii produsului din magazinul nostru.

Informații companie

SC DIGITAL EFFICIENT STORE SRL

CUI: 50071997

Nr. înmatriculare: J22/1673/2024 

Contactează-ne

Urmărește-ne pe Social Media